יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

מכולת קירור

מהי מכולת קירור ?

מכולת קירור זהו מבנה נייד אשר באמצעותו ניתן לשנע מוצרים בקירור.
מכולה זו משמשת להובלת כמות גדול של מוצרים ויחד עם זאת מאפשרת לשמור על טמפרטורה נמוכה, דבר שמאפשר למוצר לשמור על איכותו של המוצר.

בזמן ההובלה המוצר נמצא במצב הכי פגיע ולכן יש לפעול ברגישות בשלב זה, ולהעסיק או לשכור אנשים איכותיים בהובלה ובנוסף לתת למוצרים את הטמפרטורה שהם זקוקים לה.
מכולה זו היא אמצעי מצוין על מנת להעביר אתו את המוצרים שלכם, ובאמצעותו תוכלו להעביר מוצרים גם אל מעבר לים.

בנוסף ניתן להשתמש במכולת קירור גם כפתרון קירור זמני, למשל אם יש מחסור בחדרי קירור במפעל בתקופה עמוסה כלשהי, והיתרון של המכולה זה שהיא נידת ואפשר לשנות את המיקום שלה לפי הצרכים של העסק.

העקרונות לבחירת מכולת קירור :

כאשר אתם בוחרים מכולת קירור חשוב לשים לב 3 עקרונות חשובים מאוד :
1.אטימות - העיקרון הראשון הוא האטימות של המכולה - חשוב שמכולה זו תהיה אטומה לחלוטין, לפעמים במכולות ישנות יותר ניתן לראות דלת שלא נסגרת כראוי, או סדק במכולה, דבר זה יכול לפגום מאוד בטמפרטורה שבחדר הקירור וכך לפגוע במוצרים שאנו מובילים.
2.עמידות - אם בחרתם במכולת קירור על מנת לשלוח את המוצרים שלכם / לקבל מוצרים דרך הים, אז ברור שחשוב שהמכולה תהיה תקינה וללא שום פגם, ושתהיה עמידה לכל תנאי מזג האוויר השונים : גשם, רוחות, סערה, ברד וכדומה..
3.יכולת קירור - אז העיקרון השלישי הוא יכולת הקירור של המכולה, קירור דורש אנרגיה רבה, וחשוב שלמכולה שלנו תהיה היכולת להקפיא מוצרים, ולשחק עם הטמפרטורות באופן מדויק מאוד וזאת לפי הצרכים שלנו.


לסיכום

מכולות קירור משמשות אותנו לשמור על איכות המוצר בזמן ההובלה שלו,
רצוי לבחור מכולת קירור לפי 3 עקרונות אלו: אטימות, עמידות ויכולת קירור. דעו שמכולת הקירור יכולה לשמש אתכם גם כמבנה להובלה, וגם כמבנה נייד, והתאימו את הכל לפי הצרכים שלכם. בדקו מה יהיה לכם משתלם יותר לקנות מכולה או אולי להשכיר ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה